Nou Cicle Formatiu de Grau Superior: Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM)

CFGS_DAM_INSPlaEstany_webEstem d’enhorabona. L’Institut Pla de l’Estany, de Banyoles, oferirà pel proper curs 2016-2017 el Cicle Formatiu de Grau Superior de la família d’Informàtica i Comunicacions anomenat Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM), en la modalitat de formació dual. El passat 13 d’abril, en el marc de la inauguració de l’Expojove, la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz i el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Girona, Josep Polanco ho van fer oficial a la directora Mani Cunill. Aquest nou cicle permetrà la continuïtat del cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) que ja ofereix l’institut. Igualment obrirà la porta a rebre una formació específica especialitzada a professionals en actiu  i als alumnes de Batxillerat que finalment decideixin estudiar informàtica. L’avantatge de la formació dual és que es signen prèviament convenis amb empreses (en aquest cas ha estat decisiva la participació de l’associació d’empreses de noves tecnologies de Girona AENTEG) que permeten als alumnes rebre una part de la formació directament en el lloc de treball i tenir un primer sou quan es fan les pràctiques. A l’institut també s’ofereix formació en dual en el cicle de grau mitjà d’Atenció a les Persones amb situació de Dependència (APD)

ordinadorportatil_telefon

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *