Limnologia a l’estany

El passat dimecres 18 de maig, els alumnes de biologia de 1r de batxillerat vam fer la sortida de Limnologia a l’estany. Vam anar amb bicicleta fins l’oficina de turisme per començar l’activitat. Vam agafar les barquetes i vam remar fins a una certa boia. Mentre el temps ens venia de cara amb un bon sol, vam agafar diferents mostres d’aigua per mesurar la quantitat d’oxigen, la temperatura i la salinitat a diferents profunditats . Amb totes les dades necessàries vam tornar a terra i vam anar fins l’Escola de Natura, on vam analitzar els resultats i vam identificar els organismes del plàncton amb els microscopis.

Va ser una sortida molt enriquidora, en la que a més d’aprendre vam passar una estona agradable al mig del nostre estany.

Més fotos

limnologia_estany

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *