La cooperativa Take It col·labora amb “Escenaris especials”

Aquesta setmana, els alumnes de la Cooperativa “Take It” del nostre institut, després d’un any treballant amb esforç i en equip, han fet l’entrega de 280€ que suposen un 40% dels seus beneficis a una entitat social. Concretament a “Escenaris Especials“, un projecte social on es dediquen a fer teatre amb persones en risc d’exclusió social.

Aquest donatiu és una mostra de les activitats que durant tot aquest curs els alumnes d’Emprenedoria de 3r d’ESO hem portat a terme. Han sigut un munt d’activitats engrescadores que han acabat generant un benefici total net de 680,58 €. Estem molt contents de poder fer una donació de 280€ (el 40% dels beneficis) a Escenaris Especials. A més, cada alumne disposarà de 20€ per a activitats extraescolars del curs vinent.

Sense la vostra col·laboració no hauria estat possible.

Moltíssimes gràcies!!!