INTERCANVI COLLÈGE JEU DE MAIL DE MONTPELLIER-INS PLA DE L’ESTANY DE BANYOLES

Els alumnes de francès de 3r d’ESO de l’Institut Pla de l’Estany van marxar cap a Montpellier dimecres passat, 13 d’abril, per participar, un any més, en l’intercanvi amb estudiants francesos de la mateixa edat, estudiants de castellà.

Dimecres ens van rebre al Collège i ens van preparar un dinar d’acollida fet per ells mateixos. Després vam fer plegats la visita de Montpellier: la place de la Comédie, l’Arc de triomphe, la Faculté de Médecine (la més antiga d’Europa),…

Dijous vam passar el dia descobrint la ciutat d’Avignon, patrimoni mundial de la UNESCO i divendres vam visitar l’Espace Georges Brassens i el MaCo, l’exposició d’street art, a Sète.

El dissabte vam poder gaudir encara del matí amb les famílies d’acollida, que van preparar diferents activitats, abans d’agafar el bus per tornar, havent dinat, cap a Banyoles.

Ha estat un experiència molt enriquidora que continuarà a finals de maig a Banyoles, quan acollirem els nostres amics francesos.

sortie

Vegeu més fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *