Inauguració del curs 2017-18

El passat 14 de setembre va tenir lloc la inauguració del curs 2017-18, amb la presentació de novetats i de tutors i tutores a tot l’alumnat. A primera hora va tenir lloc la sessió per als alumnes d’ESO, amb especial atenció als quatre grups de 1r que aquest any comencen, que van ser rebuts al gimnàs per la direcció i els tutors. A mig matí va tenir lloc la sessió per als alumnes de batxillerat, amb la tradicional lliçó inaugural, de la qual us parlarem en una altra entrada. I a començaments de la tarda, va tenir lloc la sessió per als alumnes de cicles, tant els de grau mitjà (SMX i APD) com els de grau superior (DAM).

A més de les obres de manteniment que normalment es fan a l’Institut, cal destacar que aquest any s’ha afegit un nou mòdul de dues aules, que ha entrat en servei a temps per començar el curs.