iFest 2017

Alumnes de 2n de batxillerat de la modalitat tecnològica van participar el passat 30 de novembre a iFest 2017 que se celebrava al Palau Sant Jordi de Barcelona.

El repte que van donar resposta els nostres alumnes va ser millorar la velocitat d’atenció als malalts sense augmentar els costos de personal hospitalari.

La segona edició de l’iFest,  s’ha celebrat sota el lema The young leaders interaction fest. La fita ha reunit, de 10 h a 18 h, més de 6.000 joves, acompanyats de 1.000 docents, amb l’objectiu de traslladar la consciència als joves, que són els que poden fer grans coses en els anys vinents per a una societat que espera les seves aportacions, sovint més “sofisticades” del que inicialment poden pensar-se. Els hem de traslladar també que aquesta sofisticació pot venir de la ciència i la tecnologia i de la innovació i la disrupció. A la trobada hi han assistit estudiants d’últims anys de batxillerat, FP, graus universitaris, màsters i doctorats.

L’iFest incloïa les següents iniciatives:

• Meet Inspiration, espai conduït pel periodista Lluís Marquina amb una quinzena de ponències curtes i inspiradores a càrrec d’experts que actualment protagonitzen l’actualitat de l’ecosistema emprenedor.
  • Virtual Discovery, una exposició virtual a càrrec de Pangea Reality a la qual s’ha accedit mitjançant una app de realitat augmentada i gamificació per conèixer les tecnologies més punteres a través d’altres tecnologies com el blockchain, la realitat virtual, la intel·ligència artificial, la biotecnologia i la revolució de l’espai.
  • Teachers Workshop, un taller dedicat específicament a què els professors coneguin el mètode Lombard per aplicar-lo després als seus centres.
  • Challenge Imagine, un taller d’innovació disruptiva, conduït per Xavier Verdaguer, d’Imagine cc, enfocat com una competició per equips de projectes emprenedors.

Al següent enllaç podreu trobar el dossier de premsa de la trobada: