Guanyem a la fase provincial del concurs escolar ONCE!

Els alumnes de 3r d’ESO d’Emprenedoria hem guanyat la fase provincial del Concurs Escolar ONCE.

descubrir-tu-talento-lo-cambia-todoEl lema del concurs d’aquest any és: “Descobrir el teu talent ho canvia tot. Transforma la quotidianitat en extraordinari”. És tractava de fer una composició i el nostre títol ha estat:  “ ELS TALENTS HAN DE SORTIR A LA LLUM I NO S’HAN DE DEIXAR APAGAR PER LES DIFICULTATS”. La nostra composició representa que encara que la vida ens posi obstacles mai hem de deixar de perseguir els nostres somnis. Per això mostrem imatges de persones que han canviat la història tot i tenir alguna dificultat.

Aquest premi ens permet passar directament a la fase autonòmica on desitgem continuar tenint èxit.

Podeu consultar aquí la resta de composicions guanyadores:

concursONCE
Captura de pantalla de l’adreça anterior

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *