Esquiada a 3r d’ESO

L’esquiada de 3r d’ESO ha estat un èxit un any més

La setmana passada 48 alumnes de 3r d’ESO van gaudir de l’esquiada anual que organitza el departament d’educació física. El dimecres 9 de març, ben d’hora ben d’hora, sortien amb autocar cap a la Cerdanya. El primer dia varen esquiar a l’estació de Porté Puimorens, amb un temps fred i amb una neu molt bona. 40 alumnes van començar a esquiar i 8 van iniciar-se en l’Snowboard (surf de neu). Tothom es va distribuir amb diferents monitors que els van anar ensenyant durant 5 hores les primeres passes sobre la neu amb esquís. La segona jornada van esquiar a l’estació de Font Romeu. Amb molta fred però un dia ben assolellat, els alumnes varen començar a agafar confiança al lliscament i viratges sobre la neu. El tercer dia varen esquiar a l’estació dels Angles, també amb un bonic dia menys fred que l’anterior. El tercer dia molts dels alumnes ja baixaven pistes blaves fent viratges, i els més avançats varen baixar pistes negres. L’allotjament triat fou els bungalows del càmping de Queixans. Allà hi esmorzaven i hi sopaven. Cada Bungalow tenia lloc per a 6 alumnes. La sortida a la neu va ser tot un èxit, i els alumnes varen poder completar el crèdit de síntesi a la neu, fent les exposicions del treball durant la tornada a Banyoles el divendres a la tarda. Felicitem el comportament general del grup i comencem a pensar en l’esquiada de l’any que ve!

Esquiada 2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *