Els alumnes de llatí visiten Empúries

El dimecres 20 d’abril, amb molt bon temps per cert, vam visitar Empúries els grups de llatí de batxillerat i 4ESO. Vam començar la visita amb un audiovisual molt evocador de la transcendència cultural d’aquest indret. Després, un breu recorregut per la Neàpolis, que en la seva major part tenia l’accés restringit, perquè pròximament inauguren les obres d’acondicionament de l’àgora i altres espais. Després de visitar l’escultura de l’Asclepi (o no) i el museu, vam esmorzar per agafar forces i fer el recorregut pel municipium Emporiae – les grans domus, les termes, el fòrum, la muralla, etc.- . Allà a les dues, i després que els alumnes omplissin en els quaderns les dades del plànol que il·lustrava cada visita, vam agafar l’autocar de tornada. Mira les fotografies.

IMG-20160427-WA0008[1]

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *