Els alumnes de 4t d’ESO van a la Platja d’Espolla

Com cada any, els alumnes de biologia de 4t d’ESO del nostre institut  han participat a la Setmana de la Ciència portant a terme una sortida a la Platja d’Espolla, l’estanyol d’inundació temporal situat al Pla de Martís – Usall. Aquest sortida té tres activitats que permeten conèixer molt bé aquest entorn natural i la seva fauna, i especialment la tortugueta o Triops cancriformes, un petit crustaci molt primitiu que fa uns ous que tenen la particularitat de sobreviure als períodes de sequera. Les activitats que hem realitzat són:

1. Una visita a l’exposició permanent sobre la platja d’Espolla i els Triops, a Can Jan de la Farrès (Fontcoberta).
  2. Una xerrada sobre els Triops cancriformis a càrrec de Dani Boix, biòleg i professor de la UdG.
  3. La visita al paratge de la Platja d’Espolla.

Ha sigut una sortida molt profitosa!

A la foto, alumnes a la Platja d’Espolla