Els alumnes de 4t d’ESO de biologia visiten la platja d’Espolla

El divendres 18 de novembre els alumnes de biologia de 4t d’ESO varen fer una sortida, que es porta a terme cada any, en motiu de la Setmana de la Ciència.

En aquesta sortida es varen fer diferents activitats:

1. Visita a l’exposició La platja d’Espolla: una llacuna singular, instal·lada a Can Jan de la Farrès (Fontcoberta)
  2. Xerrada sobre els Triops cancriformis, a càrrec de Dani Boix, professor de la facultat de ciències de l’UdG, també a Can Jan
  3. Visita a la platja d’Espolla.

Aquesta sortida és molt interessant, tant pel que fa a la xerrada sobre els Triops com  la visita a la llacuna del Clot d’Espolla (la Platja d’Espolla). La llàstima és que aquest estanyol no estigués ple i que per això no poguéssim veure en directe aquests curiosos crustacis que hi viuen, els Triops cancriformis, i que només es poden veure quan  la bassa s’omple d’aigua.

bio