El Servei Comunitari surt a Banyoles TV!

Banyoles TV s’ha fet ressò de l’inici del nostre Servei Comunitari a 3r d’ESO. Com us dèiem fa uns dies, els alumnes de 3r d’ESO han començat la formació del Servei Comunitari amb el Banc dels Aliments. Després d’unes activitats de sensibilització sobre el problema de la fam, ha tingut lloc la xerrada sobre el Banc dels aliments. Aquesta Fundació Privada, de caràcter benèfic social, independent i apolítica, té com a finalitat la lluita contra la fam i el malbaratament dels excedents alimentaris, fent-los arribar a les persones més necessitades del nostre entorn. També han començat una recollida d’aliments que tindrà lloc entre els dies 20 i 27 de novembre.

Banyoles TV destaca que el nostre institut

desenvolupa un programa de servei comunitari a través de la metodologia d’aprenentatge i servei que té com a objectiu treballar la competència social dels alumnes perquè aquests esdevinguin ciutadans compromesos i actius.

Llegiu tot l’article aquí.