El nostre alumne Eloi Quintana guanya un dels premis a treballs de recerca de Batxillerat del Consell Social de la Universitat de Girona

El divendres 15 de juny de 2018 ha tingut lloc el lliurament de la 19a edició dels Premis per a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat del Consell Social de la UdG, amb la col·laboració de la demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), del Patronat Politècnica i de la Càtedra de Processos Industrials Sostenibles, i amb el patrocini de dos centres adscrits a la UdG, l’Escola Universitària ERAM i l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES). En aquesta edició s’havien presentat 187 treballs de recerca de 57 diferents centres de secundària, i n’han resultat guardonats 11, en tots els àmbits del saber.

El treball de recerca “E-WAY” del nostre alumne de 2n de Batxillerat Eloi Quintana ha sigut un dels treballs guanyadors, i ha obtingut un dels dos premis que s’entregaven en la categoria de treballs de recerca en tecnologia que atorga el Consell Social de la UdG. El treball destaca per la capacitat de l’Eloi de fer una interessant aportació a la tecnologia de la mobilitat amb molt poc pressupost.

Cal recordar, també, que aquest treball ja va obtenir el premi a la millor recerca en l’àmbit de la tecnologia a la 6ª edició del Congrés Cracs de la Universitat de Girona (2018), i , ex-aequo amb un altre treball, la 8a edició del premi Astrobanyoles de recerca i divulgació científica que organitza aquesta entitat de Banyoles.

Moltes felicitats, Eloi, pel teu treball, i moltes felicitats també al tutor, en Quim Farrés!