Concurs de cartells de la XIIIa Setmana de la Ciència 2017: l’ha guanyat la nostra alumna, Fiona Quer

Aquest curs, els Centres d’Educació Secundària i el Centre de Recursos Pedagògics del Pla de l’Estany han convocat el XIII Concurs de cartells amb el lema “Fem de remeieres”.

En aquest concurs hi podien participar tots els alumnes d’ESO dels Centres d’Educació Secundària del Pla de l’Estany.

Del nostre centre han participat una cinquantena d’alumnes. D’aquests, han resultat finalistes els següents: Clàudia Vàzquez i Abril Massanas (2n D), Laia Colomé (4t B), Nora José i Emma Muñoz (4t A i 4t B) i  Fiona Quer (1r D).

Aquests finalistes van participar a la final entre tots els centres de Banyoles, on finalment ha resultat guanyadora una alumna del nostre centre, Fiona Quer, de 1r ESO B. Moltes felicitats Fiona!

Properament trobareu una exposició dels pòsters del nostre centre classificats al passadís dels laboratoris.