Comencen els Divendres actius!

L’Activitat Esportiva dels Divendres actius, organtizada pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany i els instituts de la comarca, s’ha estrenat amb èxit de participació. En només una jornada una trentena de nois i noies han practcat Pàdel a les instal·lacions del Gimnàs Triops+ de Banyoles.

D’aquest alumnes, 15 eren nois i noies del nostre Institut, i van participar activament a les sessions que els tècnics del gimnàs havien preparat. La primera part de l’activitat va consistir en exercicis de familiarització i de pràctica dels diferents cops, i la segona part en realització de dos partits per equip.

Tots els alumnes s’ho van passar molt bé!

Podeu veure fotos aquí.

La següent jornada és el divendres 25 amb l’activitat de Gimnàstica artística i Street Workout a les instal·lacions del GAP – Gimnàstica Artística Porqueres-. Aquestes activitats formen part del Pla Català d’Esports.

divendres-actius-padel-11-11-2016
Fotografia: Divendres actius