Comença el Projecte Rossinyol del curs 2016-17

El passat divendres 18 de novembre a les 18:30 es va celebrar la inauguració del Projecte Rossinyol d’aquest curs a l’Oficina Jove del Pla de l’Estany, on les deu parelles de mentors/es (de la UdG) i els mentorats/ades (dels Instituts de la comarca) es van conèixer i es va donar per iniciat el projecte.

Del nostre institut hi participen 3 alumnes de 2n d’ESO: la Wiktoria Chrobak, en Mahamadou Krubally i l’Isyaka Sumbundu. El Projecte Rossinyol, impulsat per la Universitat de Girona, es basa en establir una relació entre estudiants universitaris amb alumnes d’origen estranger dels instituts, amb la finalitat de contribuir a la seva integració cultural, social i lingüística. Desitgem que gaudeixin d’aquesta experiència!

foto-grup-projecte-rossinyol

La Wiktoria Chrobak, en Mahamadou Krubally i l’Isyaka Sumbundu amb els seus mentors de la UdG:

collage