Cloenda del projecte TONI

Fa uns mesos els alumnes de l’optativa d’Emprenedoria de 4t d’ESO, vam assistir a una trobada entre instituts que cursem aquesta mateixa assignatura, regidors de l’Ajuntament de Banyoles, CAP i altres entitats de la ciutat.

Va ser llavors quan es va iniciar el tan esperat projecte TONI en honor de Toni Carmona, antic professor del nostre institut. Aquest projecte té com a lema “Tenim oportunitats necessitem idees” ja que gràcies a les propostes donades en aquella reunió els alumnes hem escollit un problema de ciutat, una oportunitat de millora, i l’hem intentat solucionar amb les pròpies idees que hem anat treballant durant el curs.

El passat dimecres 11 de Maig ens vam tornar a trobar però aquest cop a l’Auditori, i amb la presència de l’Alcalde, regidors i representants de totes les entitats, on vam haver de presentar les nostres propostes. Entre elles alguns temes que es van repetir va ser : L’oci per a joves , cases deshabitades,…

Així doncs, esperem que alguns de les idees presentades puguin tirar endavant!

Ione Jordà – Alumna d’e l’optativa Factoria de Somnis

cloendaprojectetoni

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *