Cloenda de la setmana de la ciència

El dissabte 12 de novembre es va fer, al museu Darder, la cloenda de la Setmana de la Ciència.

Abans de la xerrada “Els llegums: les perles de la dieta”, es varen entregar els premis als alumnes del cartell guanyador i als de la marató fotogràfica d’enguany. En aquest últim concurs hi optaven un grup d’alumnes de 2n B del nostre centre, juntament amb alumnes de l’institut Pere Alsius i de Casa Nostra. Tots aquests finalistes varen aconseguir la màxima puntuació de 22 punts. Per desempatar es va fer un sorteig que  va donar el premi a un grup d’alumnes de l’institut Pere Alsius. Felicitem al nostre grup representant pel bon paper que han fet en aquest concurs i a tots aquells que enguany hi han participat que, en el cas del nostre centre, han sigut de més de 60 alumnes.

També us animem a participar a una altra activitat, la “Gimcana de la SdC” que han preparat els alumnes de 1r de batxillerat per la resta dels seus companys. Aquesta activitat ja es troba a la web del nostre centre.

20161119_190445