Cerimònia de lliurament dels premis de la XXI edició de l’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments 2017

El passat divendres 27 d’octubre de 2017 a les set de la tarda es va celebrar la cerimònia de lliurament dels premis de la XXI edició de l’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments 2017, al claustre del Centre d’Art Santa Mònica de Barcelona, organitzada pels Departaments de Cultura i d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya amb la col.laboració del Consell d’Europa.
L’acte va comptar amb la presència del Director General del Patrimoni Cultural, Sr. Josep Boya.
El nostre centre va assistir al lliurament d’aquests premis amb una representació de l’alumnat i professorat de l’institut així com amb el nostre alumne guanyador, Joel Darnés, acompanyat dels seus pares.
Tant el centre com en Joel Darnés vam poder recollir els Diplomes que certifiquen el guardó aconseguit en aquesta edició de l’EFIM 2017.
Moltes felicitats a Joel Darnés pel premi i pel viatge a Estrasburg que realitzarà el proper 2 de desembre d’aquest any al Parlament Europeu on se li lliurarà el diploma de guanyador de l’EFIM 2017 juntament amb els nou premiats més de Catalunya.