Banyoles TV parla de “l’èxit total” de la donació de sang de dimarts al Centre Cívic de Porqueres

Banyoles TV ha explicat “l’èxit total” assolit per la donació de sang al Centre Cívic de Porqueres que es va realitzar aquest passat dimarts, 27 de febrer, en el marc del servei comunitari que realitzen els alumnes de 3r d’ESO.

Banyoles TV descriu la participació dels nostres alumnes en l’organització de la donació i destaca que

L’INS Pla de l’Estany ja fa dos anys que va posar en marxa el projecte de serveis comunitaris, un projecte que pretén aplicar els continguts curriculars del curs per satisfer una necessitat de la comunitat i que a partir de l’any que ve serà prescriptiu per a tots els instituts.

L’Associació de donants de sang ja ens ha confirmat les donacions que hi va haver: 84 donacions de sang i 9 de plasma, un xic menys que l’any passat però que valorem molt positivament, ja que el dia va ser força fred i no acompanyava gens per sortir de casa cap al tard.

Podeu llegir aquí tota la notícia.

Recordeu que la propera donació de sang tindrà lloc el proper dissabte 3 de març, de 10:00 a 13:30 i de 16:00 a 20:30, a la Clínica Salus Infirmorum de Banyoles.