Anem a Ràdio Banyoles a gravar la falca publicitària per a la donació de sang del dia 28

Aquest dimarts, les alumnes Maria Larios i Maria Martínez, en representació de tots els alumnes de 3r, van anar a Ràdio Banyoles a gravar una falca publicitària per la Donació de Sang que estan organitzant. A la mateixa emissora, van ser entrevistades, de manera que van poder explicar a tots els oients en què consisteix el Servei Comunitari que estan realitzant amb el Banc de Sang.

Volem agrair a Ràdio Banyoles la seva predisposició i la seva ajuda per poder fer difusió de la campanya de Donació de Sang del pròxim 28 de febrer al Centre Cívic de Porqueres, de 4 a 9 del vespre. Va ser tot un luxe poder-hi anar i conèixer de prop com treballen els professionals de la Ràdio.

Escolta la falca:

falcadonaciosang01