Anem a la segona edició del Fapel University Day

El passat divendres, 24 de novembre, hem anat a l’auditori de Girona amb els alumnes de 4A, 4B, 1r i 2n de Batxillerat en motiu de la segona edició del Fapel University Day. Es tracta d’una jornada en la que els alumnes tenen la oportunitat de conèixer un ampli ventall d’universitats nacionals i internacionals, públiques i privades, en les quals continuar els seus estudis.
Els nostres estudiants han pogut assistir a xerrades informatives que oferien les diferents universitats que hi han participat on presentaven els diversos estudis que s’hi imparteixen i també han pogut informar-se en els diferents estands.
Els professors acompanyants hem recollit tot tipus d’informació que posarem a l’abast dels alumnes els propers dies per poder-la consultar.