Alumnes de l’Institut Pla de l’Estany entre el 5% dels millors de les proves de Cangur

En les llistes provisionals del 5% de millors puntuacions de les XXI proves Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques (2016) hi tenim diversos alumnes del nostre institut. Entre 16751 participants, la Queralt Planas de 1r d’ESO ha fet 119,75 punts i ha quedat en 60a posició (o sigui, 60a de 16751!). També de 1r d’ESO, en Marc Grabulosa ha quedat en la posició 171a i l’Albert Puigdevall en la 276a. A segon d’ESO, i entre 15191 participants, en Martí Romans ha quedat 181è i l’Eva Ramió en la posició 332a. Felicitats a tots i a tots els altres participants!

logocangur2016petit

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *