Activitats del Pla Català de l’Esport, 2017-18

Com cada curs l’institut Pla de l’Estany i el Consell Esportiu del Pla de l’Estany ofereixen activitats extraescolars esportives, que es realitzen en horari no lectiu i estan adreçades a joves estudiants dels instituts de la comarca.

ACTIVITATS DEL PLA CATALÀ DE L´ESPORT (PCEE). CURS 2017-2018

Tarda Jove:

Enguany, es segueix amb el projecte i s’allarga durant el mes de juliol on es faran activitats extraordinàries els dijous a la tarda

Calendari: 19 d’octubre de 2017 a 26 de juliol de 2018

Horaris: Grup Baldiri Reixac: Dimarts 17.00 a 18.30h

Grup Can Puig: Dijous 17.00 a 18.30h

Destinataris: Joves de 12 a 18 anys

Espais: Dimarts: Gimnàs Escola Baldiri Reixac; Dijous: Pavelló de Can Puig

Inscripcions: A l’oficina Jove Cal Drac i al Consell Esportiu a través de la butlleta informativa.

Futbol Net:

Calendari: Del 18 d’octubre del 2017 al 27 de juny del 2018

Horaris: Dilluns i Dimecres de 17h a 19h

Equip Humà: L’activitat disposarà d’un coordinador i dos monitors a càrrec del CEPE.

Destinataris: Joves de 1r a 4t d’ESO

Espai: A concretar (possiblement pati escola Baldiri Reixach)

Esport i Barris:

Projecte de nova creació́ de caràcter socioeducatiu, que mitjançant la practica d’activitat física i l’esport, i alhora tècniques de mediació́, té com a objectiu dinamitzar espais públics que presenten unes característiques particulars acord amb les necessitats dels barris on estan situats.

Calendari: Del 5 novembre 2017 al 23 juny 2018

Destinataris: Nens, joves, adults i famílies.

Horaris: Divendres de 17h a 19h

Espai: Pista poliesportiva de Sant Pere

Divendres Actius:

El Programa “Divendres Actius” té l’objectiu d’ampliar la proposta esportiva als nois i noies dels centres de secundària de la comarca a través d’esports i activitats variades dutes a terme en diversos municipis de la comarca.

Un dels objectius principals del programa és que els joves adquireixin hàbits de pràctica esportiva continuada, des d’una perspectiva participativa i no competitiva. A més, es pretén que els participants puguin provar modalitats esportives poc practicades habitualment per la majoria de la població.

Calendari i Activitats:

• Jornada 1: 10 Novembre           ZUMBA
  • Jornada 2: 15 Desembre           CIRC
  • Jornada 3: 19 Gener                 HANDBOL
  • Jornada 4: 16 Febrer                SLOT
  • Jornada 5: 9 Març                    TENNIS
  • Jornada 6: 30 Març                   SKATE PARK
  • Jornada 7: 27 Abril                   XUTAGOL
  • Jornada 8: 25 Maig                   CAIAC POLO

Inscripcions: es poden fer a través del professor/a d´Educació Física

Podeu informar-vos de les activitats previstes a través de la coordinadora del pla d’Esport a l’Escola del centre, la Sra. Ariadna Bassols o directament al professor d’Educació Física.