Activitats al mar a 2n d’ESO

Els alumnes de 2n ESO han fet una sortida a Empuriabrava, concretament a la desembocadura de la Muga, per treballar activitats aquàtiques al medi natural: Vela, Pàdel Surf i Windsurf. Els grups D i E hi van anar el dijous passat 5 d’octubre, i els grups A, B i C el divendres 6.

Aquesta sortida forma part del currículum d’educació física i alhora és un treball interdisciplinari juntament amb la matèria de tutoria ja que, a banda, dels aprenentatges lligats a l’esport en el medi natural, aquest tipus d’activitat permet treballar la cohesió, la cooperació, la col·laboració i la feina en grup.

Els alumnes han valorat la sortida molt positivament: han gaudit de l’experiència, han rigut, han caigut a l’aigua i han treballat plegats per adaptar-se als canvis de vent que teníem.