A punt per a la setmana de la ciència!

De l’11 al 20 de novembre se celebrarà a Catalunya la 21a Setmana de la Ciència, amb els llegums com un dels temes centrals, d’acord amb la celebració enguany de l’Any Internacional dels llegums. Durant aquesta setmana se celebraran tota una sèrie d’activitats de divulgació científica arreu de la nostra comarca, com exposicions, xerrades i tallers científics on podran acudir i participar tots els alumnes de secundària i batxillerat del Pla de l’Estany. Algunes activitats, a més, estan dirigides al públic en general.

A banda de l’exposició temàtica sobre els llegums, que celebrem tots els centres, cada institut ha organitzat una activitat específica per a aquesta setmana. En el nostre cas, aquesta activitat és la Gimcana “Llegums: nutrició sostenible”, preparada pels alumnes de 1r de Batxillerat i adreçada a l’alumnat d’ESO (del 14 de novembre al 22 de desembre).

Visiteu la pàgina web de la XII SETMANA DE LA CIÈNCIA del Pla de l’Estany sota el lema “LLEGUMS: NUTRICIÓ SOSTENIBLE”.

llegums