PAU: 100% d’aprovats i una Distinció

Un any més, tots els i les alumnes que s’han presentat a les proves de selectivitat o PAU del nostre institut les han aprovat. Com sabeu la selectivitat és la prova que dóna accés a la Universitat, i ara tots nois i noies tenen temps fins el dos de juliol per fer la seva preinscripció universitària. Els desitgem a tots i a totes molta sort en el seus estudis i estem contents d’haver-los acompanyat fins aquí!

I cal felicitar especialment l’Eduard Nierga, que ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Al mateix temps, traslladem la felicitació a tot l’equip docent, ja que, com destaca la pròpia coordinació de les PAU a Catalunya “un resultat d’excel·lència com aquest, només pot ser conseqüència d’una tasca formativa d’equip desenvolupada amb rigor, constància i eficàcia”.

Moltes felicitats a tothom i bon estiu!

A la foto, alumnes de batxillerat de Física i Química en una sortida al CosmoCaixa.