AFA

amipaL’AFA és una associació sense ànim de lucre formada per famílies d’alumnes per contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització de l’alumnat. Des de l’AFA de l’INS Pla de l’Estany, les famílies exercim diferents responsabilitats per influir en l’educació de tot l’alumnat i en el bon funcionament del centre educatiu.

Forma part d’aquesta associació qualsevol tutor/a legal dels alumnes que a principi de curs liquiden la quota com a associat. Representem a totes aquestes famílies associades en el centre i en institucions i organitzacions externes.

Algunes de les activitats que subvencionem i gestionem són:

• Compra de material: pissarres digitals, ordinadors, ventiladors per les aules, material de laboratori…
  • Compra i manteniment dels armariets.
  • Finançament i gestió dels serveis que presta l’auxiliar de conversa en anglès.
  • Gestió de xerrades educatives per a l’alumnat i les famílies.
  • Gestió de la compra de llibres de text i descomptes mitjançant l’empresa Iddink.
  • Organització i cofinançament de les activitats extraescolars.
  • Finançament del desplaçament dels alumnes i les seves famílies al saló de l’ensenyament.

Per poder gestionar totes aquestes activitats és imprescindible l’abonament, per part de les famílies, de la quota d’associació. Aquesta quota es cobrarà en el moment de la compra dels llibres mitjançant la plataforma Iddink pels alumnes d’ESO, o bé en el moment de la matrícula pels alumnes dels cicles formatius.

Equip de l’AFA de l’INS Pla de l’Estany

• Presidenta: Olga Peral Gómez
  • Tresorer: Pep Viles
  • Secretària: Gemma Fossas Batlle