AMIPA

amipaL’AMiPA és l’associació de pares i mares de l’institut Pla de l’Estany i el nostre objectiu és treballar per a la millora i la qualitat de l’ensenyament dels nostres fills.

En forma  part, d’aquesta associació qualsevol pare, mare o tutor dels alumnes que a principi de curs liquiden la quota com a associat. Actualment, l’AMiPA és representada per una junta formada per 6 membres.

Representem tots el pares dins el centre i en institucions i organitzacions externes. Defensem els nostres interessos com a membres de la comunitat educativa, juntament  amb els professors del nostre institut. Per exemple, col·laborem en la gestió de les activitats extraescolars de la tarda, participem en la venda de llibres… També fem aportacions econòmiques per tal de col·laborar i garantir l’educació dels alumnes, quan el centre o el Departament no ho poden assumir, com renovar una dotació d’ordinadors o comprar llibres de lectura  i, enguany, col·laborem en la contractació de l’auxiliar de conversa en anglès.

Considerem molt important la participació dels pares i mares en l’educació dels fills, és per això, que demanem que us animeu a col·laborar amb l’AMiPA en aquesta tasca de suport a l’institut.

Equip de l’AMIPA de l’INS Pla de l’Estany, 2017-18:

• Isabel Gayolà , presidenta , representant de l’Amipa en el consell escolar
  • Gemma Ametller , secretària i encarregada de les guixetes
  • Eladi Nicolas, tresorer
  • Jordi Nierga , representant en el consell escolar
  • Marta Camós , representant en el consell escolar
  • Marta Padrès , representant en el CEM i encarregada del mail de l’amipa

Podeu posar-vos en contacte amb l’AMIPA  a través del correu electrònic: amipa.plaestany@gmail.com