NOVETATS PER AL PROPER CURS: OPTATIVES, CALENDARI DE SETEMBRE, RECUPERACIONS I DEURES D’ESTIU, LLISTA DE LLIBRES, MATRÍCULA, AUXILIAR DE CONVERSA, HORARI D’ESTIU

Actualització: 14/7/2016. Us informem de les novetats per al proper curs i l’estiu: calendari del setembre i proves de recuperacióoptatives, la llista de llibres i les instruccions per a comprar-los, les dates de matriculació i la informació sobre l’auxiliar de conversa en anglès que oferirem per millorar les competències en llengua anglesa, així com l’horari d’estiu.

CALENDARI DEL SETEMBRE, PROVES DE RECUPERACIÓ I DEURES D’ESTIU

Descarrega’t aquí el calendari del setembre i les dates de les proves de recuperació.

Pel que fa als deures d’estiu són els següents: 1r d’ESO, 2n d’ESO, 3r d’ESO, 4t d’ESO

OPTATIVES I ESPECÍFIQUES

Descarregueu-vos l’arxiu que correspongui:

1. Llista d’alumnes de 1r d’ESO que faran francès a 1r d’ESO
  2. Llista d’alumnes que faran francès a 2n d’ESO
  3. Atribució d’optatives de 3r d’ESO
  4. Atribució d’especifiques de 4t d’ESO

LLISTA DE LLIBRES I COM COMPRAR-LOS

La llista dels llibres per cada curs la trobareu en aquesta mateixa web, més avall. Els podeu comprar a través de la web d’Iddink (vegeu instruccions més avall) o a qualsevol llibreria.

Hi ha haurà venda presencial el dijous 7 de juliol de 10:00 a 14:00 h i de 15:00 a 17:00, i el divendres 9 de setembre de 10:00 a 14:00h.

Els alumnes amb matèries pendents han de comprar els llibres al setembre, després de les recuperacions, un cop saben si promocionen de curs.

El llibre de socials de 4t d’ESO és de reutilització interna ( pagats amb la matrícula, els donarem el primer dia de classe).

Descarrega’t aquí la llista de llibres de tots els cursos (ESO, Batxillerat i Cicles) i les instruccions per a comprar-los. Us oferim també a continuació un resum dels avantatges de la compra per iddink.

Descarregueu aquí una llista actualitzada a data 6/7/2016 que afegeix a la llista fins ara disponible el cahier de francès de 1r d’ESO.

Aquest curs l’AMPA, conjuntament amb la direcció del centre, i amb l’aprovació del Consell Escolar,
continuarà oferint el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l’empresa IDDINK que tan bons
resultats ha anat donant els darrers cursos. Els avantatges que ofereix són, en resum:

• Estalvi del 55% respecte el PVP en l’adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks*).
    *Els ecoBooks de noves edicions seran nous a estrenar i amb el mateix estalvi! Aquest proper curs està
    previst per la majoria de llibres de 2n i 4t ESO.
  • Comanda unificada amb sistema flexible. Es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de
    lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
  • Les comandes es lliuraran a domicili a partir de la tercera setmana d’agost.
  • La comanda es podrà fer:
    • Al web d’Iddink (www.iddink.cat),
    • Per SMS, ens heu d’enviar un SMS al telèfon 661 41 91 20 indicant “COMANDA”. Quan el
      rebem, us trucarem al telèfon des d’on heu enviat el SMS i farem la comanda per telèfon.
    • Presencialment al Centre el dia 7 de Juliol de 10h a 14h i de 15h a 17h, i el dia 9 de setembre
      de 10h a 14h.
      Un any més us animem a utilitzar aquest innovador sistema que redueix els costos mediambientals

DATES DE MATRICULACIÓ (horari: de 9:00 a 14:00 hores)

• 1r d’ESO: del 13 al 17/6
  • 2n, 3r i 4t d’ESO: del 27 de juny a l’1 de juliol
  • Batxillerat, CFGM i CFGS: del 5 al 12 de juliol
  • TOTA LA INFORMACIÓ AQUÍ

HORARI D’ESTIU

• De l’1 al 22 de juliol, i dies 29, 30 i 31 d’agost: de 08:00 a 15:00 hores (l’horari de matrícula, però, serà, en els dies pertinents, de 09:00 a 14:00 hores)
  • El centre romandrà tancat del 23 de juliol al 28 d’agost de 2016

AUXILIAR DE CONVERSA

El curs vinent volem iniciar, amb el suport de l’Ajuntament de Banyoles i de l’AMIPA, el Programa d’Auxiliars de Conversa, que ens permetrà gaudir d’una persona nadiua en llengua anglesa, per tal de donar suport a les activitats d’ensenyament-aprenentatge d’anglès i augmentar el contacte dels nostres alumnes amb aquesta llengua. Un dels elements fonamentals del programa són les famílies que, durant el curs escolar, acullen els Auxiliars de Conversa (Ac) a casa seva. Aquestes famílies els proporcionen l’allotjament i manutenció i ajuden a la integració de l’Auxiliar al seu nou lloc de residència i són el seu primer contacte amb la nostra llengua i cultura. Anima’t a ser una família acollidora. Tota la informació aquí.

P1420828

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *