Finalistes entre més de 2.000 grups i més de 3.000 alumnes a Ficcions, un concurs literari d’àmbit català

El concurs Ficcions és un concurs literari que recull aportacions de totes les terres de parla catalana que organitza l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació i que ha arribat enguany a la 10a edició. Com explica a la seva pàgina web, ficcions.cat, Ficcions

és un concurs literari en català que proposa crear una història de ficció dividida en tres capítols. Pren com a punt de partida un primer inici que cal escollir d’entre vàries propostes. A les edicions anteriors s’han utilitzat textos de Blanca Busquets, Pep Coll, Jane Austen, Brian Selznick, Albert Villaró, Maite Carranza, Imma Monsó, Sergi Pàmies, Miquel Martí i Pol, Albert Balasch, Montse Banegas, Quim Monzó, Joan Sales, Màrius Serra, Pau Vidal i Anna Carreras, entre d’altres.

Aquest any l’inici era Camp de maduixes de Jordi Sierra i Fabra, i en l’àmbit de Catalunya ha resultat finalista l’equip format per Paloma Corral i Joan Puigmitjà. Podeu llegir el seu text aquí.