Educació financera bàsica a 4t d’ESO

Un curs més els alumnes de 4t rebran una formació sobre educació financera bàsica dins del programa EFEC. La setmana passada van fer el primer taller de tres que en faran al llarg del 2n trimestre.
A EFEC els tallers són impartits per treballadors voluntaris vinculats… Llegeix més»

Taller d’amfibis i rèptils

Ahir els alumnes de 1r d’ESO van portar a terme una activitat, en el propi centre, on van poder veure i tocar una sèrie de rèptils, amfibis, aràcnids,…
Amb aquesta activitat també se’ls vol conscienciar de la necessitat de no tenir aquests animals com a mascotes, ja que cada… Llegeix més»