L’Institut, a vista de dron

El cicle d’informàtica ens convida a veure l’Institut des d’una perspectiva ben original: un dron
Vídeo realitzat a partir del material del mòdul de síntesi d’una empresa de drones dels alumnes Roger Vila i Rafel Mascarós del cicle formatiu de grau mitjà d’informàtica de l’Institut Pla… Llegeix més»

Èxit de la quina

La quina celebrada el passat dissabte dia 12 a benefici del viatge dels alumnes de 4t d’ESO ha estat un gran èxit. Tot l’espai preparat per acollir l’esdeveniment es va emplenar de gom a gom.
Moltes gràcies a tots plegats!!

Projecte Toni

El projecte TONI (Tenim Oportunitats, Necessitem Idees) és una iniciativa d’emprenedoria dels centres de secundària de Banyoles, consistent en trobar solucions a diverses problemàtiques reals plantejades per l’Ajuntament i per diverses entitats.

A finals d’octubre es va dur a terme la sessió inicial per presentar la 3a edició. Amb… Llegeix més»

Pessebre

Els alumnes de primer d’ESO han el·laborat un pessebre amb el suport dels professors Puri Hermoso, Joan Isart i Xevi Sala.
El podeu veure a l’exposició de pessebres que hi ha al Monestir de Sant Esteve de Banyoles en l’horari següent:
Dies: Del 4 de desembre de… Llegeix més»

Apadrina un avi

27 alumnes de 4t d’ESO del nostre institut participen al projecte Apadrina un avi  de Càritas Pla de l’Estany
Un any més alumnes del nostre Institut participen al projecte Apadrinar un avi de Càritas.
El projecte posa en relació joves estudiants i persones grans que viuen en… Llegeix més»

Infosolidària

Durant els dies 9, 10 i 11 de novembre els alumnes de primer del cicle formatiu del grau mitjà d’informàtica (SMX) portaran a terme la campanya InfoSolidària.
Aquest cop l’objectiu és aconseguir realitzar una segona donació d’ordinadors en el marc de la campanya que es va… Llegeix més»