Skip notícies del lloc

Picture of Montse Moreno Furner
DIADA DE SANT JORDI
by Montse Moreno Furner - Thursday, 16 April 2015, 8:33 AM

El proper dia 23 d'abril celebrarem la diada de Sant Jordi realitzant diferents activitats: tallers, venda de roses, lliurament de premis, actuacions,... L'horari d'aquest dia serà de 9 a 13:30h del matí.

Els alumnes de 3r ESO vendran roses a la plaça de les Mèlies i coques i sucs per esmorzar a l'institut.

Picture of Antoni Hernàndez
Sortida al teatre
by Antoni Hernàndez - Tuesday, 14 April 2015, 8:12 AM

Us recordem que aquest diumenge, dia 19 d'abril, anirem al Teatre Clavé de Tordera amb un grup d'alumnes de 3r i 4t d'ESO per veure l'obra Tirant lo Blanc.

L'autobús ens recollirà a la parada que hi ha a la carretera N-II, davant la benzinera (a tocar de l'església de Pineda de Mar) a les 6 de la tarda. L'obra començarà a les 7 i té una durada aproximada d'una hora i vint minuts. Un cop finalitzada la funció, l'autocar ens tornarà al mateix lloc d'origen. Podem preveure, doncs, que abans de les nou serem a Pineda.

Per a qualsevol aclariment, no dubteu a contactar amb l'institut.

Picture of Antoni Hernàndez
Concurs "Encerta l'escriptor": cinquena prova
by Antoni Hernàndez - Monday, 13 April 2015, 12:29 PM

Aquí teniu l'última prova del concurs. Teniu fins dilluns 20 d'abril per descobrir qui són els tres escriptors. Ànims!