Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Portes Obertes
by Míriam Tomàs - Tuesday, 24 February 2015, 4:07 PM

El proper diumenge, 1 de març, farem la Jornada de Portes Obertes en horari de 11 a 13 hores.

A les 12 h hi ha prevista una xerrada informativa per explicar els trets distintius de secundària al nostre Institut.

US HI ESPEREM A TOTS!!!

Servei Comunitari
by Míriam Tomàs - Monday, 9 February 2015, 10:15 AM

Els alumnes de 3r ESO ja han començat l'activitat de Servei Comunitari Tots som creadors. Durant sis setmanes aniran a la residència Els Arcs a fer tasques d'Educació Visual i Plàstica i de Música amb els avis que en són residents. Es tracta d'una activitat engrescadora i motivadora i que ens enriqueix a tots.

ESPEREM QUE GAUDIU D'AQUESTA EXPERIÈNCIA!

Prova externa 4t ESO
by Míriam Tomàs - Monday, 9 February 2015, 10:04 AM

Benvolguts pares i mares,

Dimarts i dimecres, 10 i 11 de febrer, els alumnes de 4t d'ESO realitzaran les proves d'avaluació externa de les competències adquirides en els àmbits de les llengües (catalana, castellana i anglesa) i de les matemàtiques.

Es tracta d'unes proves que es fan a nivell de ...

Read the rest of this topic
(118 words)