Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

PRE-AVALUACIÓ
by Montse Moreno Furner - Thursday, 23 October 2014, 8:56 AM

Des del dilluns dia 27  fins el dijous dia 30 d'octubre tots els alumnes rebran les notes de la pre-avaluació. Cal que us les entreguin i les retornin signades abans del divendres 7 de novembre.

REUNIÓ AMB EL TUTOR/A
by Montse Moreno Furner - Thursday, 25 September 2014, 9:35 AM

El dilluns dia 29 de setembre, a les 18h de la tarda, esteu convocats totes els pares, mares o tutors dels alumnes de l'institut a una reunió informativa amb el tutor/a del vostre fill/a.

És molt important l'assistència a la mateixa donat que es donaran informacions d'activitats i funcionament de cada tutoria.

ASSEMBLEA DE PARES I MARES
by Montse Moreno Furner - Thursday, 18 September 2014, 8:48 AM

El proper divendres dia 19 de setembre hi ha convocada una assemblea de pares i mares al nostre institut a les 19h. És important la vostra assistència.

L'AMPA ha fet arribar a tots els alumnes del centre la informació de les activitats extraescolars pel curs 2014-2015. Cal que els alumnes i pares que estiguin interessats en realitzar alguna de les activitats proposades presentin el full abans del dia 23 de setembre.