Skip notícies del lloc

Picture of Míriam Tomàs
Sortida de tutoria
by Míriam Tomàs - Thursday, 30 October 2014, 2:40 PM

Demà al matí fem la sortida de tutoria. Sortim del centre a les 9.00 h del matí cap a la plaça de Llillota de Santa Susanna on esmorzarem i passarem una estona tots junts. L'hora d'arribada és sobre les 14.00 h a l'Institut i ja marxaran cap a casa.

També us informem que els alumnes de 4t ESO tenen una parada de venda de castanyes i objectes artesanals aquest cap de setmana a la Plaça de les Mèlies, amb la finalitat de recollir diners pel viatge de Londres.

Picture of Montse Moreno Furner
PRE-AVALUACIÓ
by Montse Moreno Furner - Thursday, 23 October 2014, 8:56 AM

Des del dilluns dia 27  fins el dijous dia 30 d'octubre tots els alumnes rebran les notes de la pre-avaluació. Cal que us les entreguin i les retornin signades abans del divendres 7 de novembre.

Picture of Montse Moreno Furner
REUNIÓ AMB EL TUTOR/A
by Montse Moreno Furner - Thursday, 25 September 2014, 9:35 AM

El dilluns dia 29 de setembre, a les 18h de la tarda, esteu convocats totes els pares, mares o tutors dels alumnes de l'institut a una reunió informativa amb el tutor/a del vostre fill/a.

És molt important l'assistència a la mateixa donat que es donaran informacions d'activitats i funcionament de cada tutoria.