Skip notícies del lloc

Picture of Míriam Tomàs
Construcció de l'Institut
by Míriam Tomàs - Tuesday, 27 January 2015, 2:06 PM

Com ja deveu saber o escoltat a la premsa, en els pressupostos de 2015 del Govern de la Generalitat hi ha destinada una partida econòmica a la construcció del nostre Institut. Les obres començarien a final d'aquest any 2015.

Us enllaço la notícia publicada a Radio Pineda http://www.radiopineda.cat/ca/front/noticies/detall/id/7181

Picture of Montse Moreno Furner
NOTES DE LA 1a AVALUACIÓ
by Montse Moreno Furner - Thursday, 4 December 2014, 2:55 PM

Al llarg del dia 22 de desembre tots els tutors de l'institut donaran el butlletí de notes de la 1a avaluació als seus tutorants. Cal recordar que, en tornar de vacances de Nadal, s'han de portar signades.

Picture of Montse Moreno Furner
XERRADA DE LA MARATÓ DE TV3
by Montse Moreno Furner - Thursday, 4 December 2014, 2:44 PM

El funcionament d'un cor sa i d'un cor malalt i quines són les diferents patologies que afecten aquest múscul són algunes qüestions que descobriran els alumnes del nostre institut, durant els dies 10 i 11 de desembre, gràcies a les conferències divulgatives que es fan als centres educatius.

El nostre institut també participa en el concurs "Pinta la Marató". Alumnes  de 2n i 3r d'ESO han plasmat sobre un cartell la seva particular visió sobre les malalties del cor.