Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

NOTES DE LA 1a AVALUACIÓ
by Montse Moreno Furner - Thursday, 4 December 2014, 2:55 PM

Al llarg del dia 22 de desembre tots els tutors de l'institut donaran el butlletí de notes de la 1a avaluació als seus tutorants. Cal recordar que, en tornar de vacances de Nadal, s'han de portar signades.

XERRADA DE LA MARATÓ DE TV3
by Montse Moreno Furner - Thursday, 4 December 2014, 2:44 PM

El funcionament d'un cor sa i d'un cor malalt i quines són les diferents patologies que afecten aquest múscul són algunes qüestions que descobriran els alumnes del nostre institut, durant els dies 10 i 11 de desembre, gràcies a les conferències divulgatives que es fan als centres educatius.

El nostre institut també participa en el concurs "Pinta la Marató". Alumnes  de 2n i 3r d'ESO han plasmat sobre un cartell la seva particular visió sobre les malalties del cor.

TALLERS DIA 23 DE DESEMBRE
by Montse Moreno Furner - Monday, 24 November 2014, 5:18 PM

Bona tarda a tots. Per temes tècnics ha estat impossible penjar al Moodle els tallers que es podran fer el dia 23 de desembre perquè vosaltres pugueu escollir el que més us agradaria fer. De totes maneres, demà DIMARTS DIA 25 a partir de les 15h ho podreu fer.

Perdoneu si us hem fet anar malament.