Presentació del llibre de treballs de recerca 2012-13

El passat 16 d’abril va tenir lloc al Pavelló de Suècia de Berga la presentació del llibre dels Treballs de Recerca fets als instituts del Berguedà en aquest curs escolar.
Com sabeu, al llibre s’hi publica un resum dels millors treballs de cada centre, així com una relació de tots els treballs elaborats durant el curs a tots els instituts i centres de batxillerat del Berguedà.
Per part del nostre centre, hi apareixen els resums dels treballs del David Abad, la Sílvia Genescà, la Mar Rossell, la Marta Sánchez i el Joan Serra. Val a dir, també, que com en els cursos anteriors el disseny de la portada del llibre l’han fet els alumnes d’Arts Plàstiques del nostre Institut, concretament s’ha escollit el disseny elaborat per l’Aida Vega. Moltes felicitats a tots.
A part de la presentació del llibre, l’acte va comptar amb la presència del meteoròleg de TV3 Francesc Mauri que va oferir una interessant xerrada sobre el canvi climàtic.