Premi “Les Mots Pasants”

Les alumnes de 1r de Batxillerat, Anna Vidal i Marta Romero han guanyat el segon premi del concurs literari “Les Mots Passants” organitzat pel Departament de Filologia Francesa i Romànica de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma. El títol del conte és “La vie d’un enfant soldat”.

Havien participat en aquest concurs tots els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen el francès com a segona llengua estrangera.

El premi que han rebut ha consistit en: 4 CD de música, 1 diccionari Larousse francès-castellà, 1 llibre sobre el pintor Félicien Rops, 1 Còmic, 100 euros per comprar material a l’ABACUS, 2 entrades per als cinemes VERDI, 1 video sobre el Quebec i llapis i altre material d’escriptori.

A l’acte de lliurament de premis hi van assistir entre d’altres el Cònsul de França, el de Suïssa i la Delegada del Quebec a Barcelona.