Jornada de Programació i Robòtica Educativa

El passat dissabte 21 de maig va tenir lloc a Cornellà de Llobregat la VIII Jornada de Programació i Robòtica Educativa. El nostre institut va participar amb dos treballs: la maqueta del treball de recerca de l’alumne Marc Manrique titulada “Hort automatitzat amb Arduino”, que ell mateix va presentar als assistents a la fira, i un pòster explicatiu amb el projecte de recerca dels alumnes de l’itinerari tecnològic de 4t (Raul Oltean, Denis Lup, Gerard Cabana, Marc Rotllan i Ruben Fernández), titulat “Nòria i pàrquing automatitzats amb Arduino”. A la fira hi participaven instituts de tot Catalunya i es van poder veure projectes molt diversos relacionats amb la robòtica i la programació. També es va poder intercanviar opinions i experiències molt interessants amb la resta d’assistents.
IMG_20160521_112922

camera_01