I a les tardes què faràs?

extraescolars_xalem_2016_17_2

Un any més l’AMPA de l’IES Pere Fontdevila llança una proposta d’extraescolars per a tots els alumnes de l’Institut. Nosaltres tenim ganes de fer activitats, però necessitem una bona participació!!
Us animeu? Vinga va!!
Per apuntar-vos a l’activitat no cal que feu cap pagament. Simplement envieu un e-mail a xalem@xalem.cat dient qui sou i on us voleu apuntar. Un cop s’hagin organitzat els grups us farem arribar un correu amb la inscripció que cal completar i com fer el pagament.
El preu de les activitats és de 135 euros el curs. Les activitats comencen a l’octubre i finalitzen al maig. Si un participant s’apunta a dues activitats es fa un 10% de descompte sobre la segona al preu total del curs. Si s’apunta a tres activitats es fa un 10% de descompte sobre la segona activitat al preu total del curs, i un 15% de descompte al preu total del curs per una tercera activitat.

Una activitat: 135 euros
Segona activitat: 121 euros
Tercera activitat: 115 euros

Les activitats es realitzaran d’octubre a maig.
Per qualsevol dubte i informació ens podeu enviar un correu a xalem@xalem.cat.
TENIU FINS DIVENDRES DIA 7 D’OCTUBRE PER ENVIAR L’E-MAIL!!