Gironellencs a Suècia

camera_01

Els alumnes de 4t ESO de l’Ins Pere Fontdevila van anar a Suècia per participar en l´intercanvi d’alumnes per aprendre anglès. Aquesta sortida la va organitzar el departament d´anglès de l’nstitut i forma part d’un programa europeu que es diu Erasmus.

Van sortir de l’institut el dia 2 d´Octubre a les 4:00 de la matinada cap a l’aeroport. Els van acompanyar el Jaume Casals i la Susana Viladrich, professors d’educació física i d’anglès respectivament, i van tornar el dissabte 8 d’Octubre a les 22:00 del vespre.

Els alumnes de 4t d’ESO: Guillem Morales, Pere Portell, Júlia Ribera, Marina Ruiz i Alba Cardona són els que van participar en el viatge. Hem entrevistat el Pere i el Guillem que ens han dit que la vivència “ha significat viure noves experiències i treballar l’anglès” i també que “la principal finalitat d’aquest viatge va ser parlar de les addiccions al tabac, l’alcohol, etc, és a dir de temes de salut”. La seva opinió és que “ens va agradar perquè vam conèixer noves persones i vam fer nous amics”.

Ara esperem conèixer tots els representants dels socis dels centres educatius europeus del projecte quan vinguin a Gironella.

Per: Kamal Azzaouaghi, Ferran Iglesias i Nil Camprubí.