Autoprotecció i primers auxilis a l’institut

El passat 10 de novembre, el bomber Pol Muntada i Miró, del parc de bombers de Granollers, ha realitzat un taller d’autoprotecció i primers auxilis a l’Institut Pere Fontdevila amb els alumnes de 4t d’ESO. Un taller ofert per la Diputació de Barcelona a l’Ajuntament de Gironella.

El principal objectiu d’aquest taller és aprendre a seguir el protocol quan haguem d’atendre un ferit. Conegut com el P.A.S, (Protegir, Alertar, Socórrer). El desenvolupament del taller ha agradat molt als alumnes ja que el taller durava tres hores. A més a més, el material que s’utilitzava per entrar a fons en el tema era molt interessant. Segons els alumnes de 4t, el monitor que ha presentat el taller era molt alegre i trempat. Parlant amb l’Anna Verdaguer, professora de l’Institut Pere Fontdevila, ens ha opinat sobre el taller molt positivament: “He trobat que era un taller molt interessant i que els alumnes hi han participat d’una manera molt alegre i divertida.”

En conclusió, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Pere Fontdevila han gaudit i han après molt sobre el taller d’autoprotecció i primers auxilis.

Arnau Masachs Prat, 4t ESO A