Dia de patinatge

El dia 22 de desembre, en el marc de la jornada esportiva, va haver-hi una sortida dels nens i nenes de l’institut Pere Fontdevila de Gironella cap a la pista de patinatge sobre gel de Puigcerdà.

L’excursió es va fer amb l’objectiu que els alumnes tinguin l’opció d’aprendre’n o, pels que ja en saben, gaudir de l’esport.

Aquest viatge el van fer amb autobús, junt amb els professors Maria Viñets, Ramon Gragés, Imma Comellas i Carme Barniol. Varen marxar de l’institut a les 8 del matí cap a Puigcerdà, i a la tornada varem arribar al centre a les 13:30 aproximadament.

Durant  aquesta excursió van passar una serie de anècdotes:

Molts nens i nenes, lamentablement, van caure però, afortunadament, es van aixecar sense cap lesió greu mentre reien d’orella a orella.

Molts ja sabien patinar i alguns van dedicar una estona a ajudar els amics que no en sabien, i altres van anar a fer voltes a la pista. Un grupet de nois i noies de 3r de l’ESO van agafar i van fer carreres d’una banda a l’altra de la pista, alguns cops no arribaven tots i alguns queien pel camí o havien de parar per no xocar amb algú altre.

Molts d’ells era el primer cop que patinaven sobre gel, però segons ells els va agradar molt.