INICI DE CURS 2016-2017

benvingutsELS LLISTATS DE GRUPS ESTARAN DISPONIBLES EL MATÍ DEL DIA 12 AL VESTÍBUL DE L’INSTITUT.

A tots els cursos les activitats lectives començaran el dia 12 de setembre a les 8,40h (15,05h pels alumnes del CFGM Sociosanitari).

Els alumnes de 1r ESO aniran directament a la Sala d’Actes, on seran rebuts i acollits pels Tutors. Després d’una breu presentació del curs, els Tutors distribuiran l’alumnat per grups/classe.

Posteriorment, seran acompanyats a l’aula corresponent pel Tutor del grup. Fins a l’hora de l’esbarjo estaran amb el tutor. Després de l’esbarjo, començaran les classes amb l’horari habitual.

La resta dels cursos anirà directament a l’aula del seu grup després de consultar al vestíbul el llistat de grups i el plànol de les aules. Seran rebuts pel Tutor del grup que els atendrà fins a l’hora de l’esbarjo. Després de l’esbarjo, començaran les classes amb l’horari habitual.