INS Pere Borrell

Preinscripció als cicles de grau superior de Arts Plàstiques i disseny

Enviada per admin el 28/Mai/2015 - 12:47

La preinscripció als cicles de grau superior de Arts Plàstiques i disseny es del 26 de m aig al 3 de juny.

En aquest enllaç podeu trobar més informacions

Fa uns dies els alumnes de la UEC van fer un concert per als alumnes de P3 de l'escola Alfons I a l'escola de música.

Enviada per admin el 27/Mai/2015 - 06:51

Durant el concert, els nens de P3 van estar molt atents i fins i tot van cantar algunes de les cançons. Al final del concert, els alumnes de la UEC van repartir-los unes targetes amb les lletres de l'abecedari que havien fet ells mateixos.
Des de l'institut volem felicitar els alumnes, la professora i l'escola de música per la seva feina. Moltes gràcies a tots!!

Alumnes del Cicle Formatiu Sociosanitari relitzen activitats al centre 4D Healt.

Enviada per admin el 27/Mai/2015 - 06:41

El 4D Health és un hospital simulat, on els alumnes s'entrenen per la millora de les competències professionals i tècniques i altres competències transversals com el treball en equipo, el lideratge i la relació amb companys i pacients.
Felicitats a totes, ho van fer molt bé!.

Alumnes de l'Aula Oberta col.laboren amb el CEIP Alfons I

Enviada per admin el 15/Mai/2015 - 10:08

Els alumnes de 3r Aula Oberta de l'Institut Pere Borrell han realitzat una activitat de col·laboració a l'Escola Alfons I pintant unes bandes de senyalització a les rampes del col·legi per fer visibles els canvis de rasant als alumnes amb dificultats visuals.

Nou cicle formatiu a l'INS Pere Borrell

Enviada per admin el 14/Mai/2015 - 14:51

Cicle Formatiu de Grau Superior d'Animació Sociocuoltural i Turísitica.

Pràctiques remunerades.

Demaneu informació!

Alumnes de Sociosanitari fan pràctiques a França.

Enviada per admin el 14/Mai/2015 - 14:48

Després d'un mes de pràctiques a Prades, França, tres alumnes de segon curs han tornat a les classes a l'Institut de Puigcerdà. Les alumnes que han obtingut la beca ERASMUS del centre educatiu han valorat molt positivament la seva experiència.

Preinscripció al Programa de Formació i Inserció (antic PQPI)

Enviada per admin el 14/Mai/2015 - 14:29

Preinscripció al Programa de Formació i Inserció (antic PQPI) del 19 al 29 de maig, ambdós inclosos.

Cartell PQPI

Reunió pares 6è primària

Enviada per admin el 14/Mai/2015 - 13:10

Un cop tancat el procés de matrícula, us convoquem a una reunió el proper dilluns 15 de juny a les 18h a la Sala d’Actes de l’Institut, per informar-vos sobre els estudis de ESO que els vostres fills començaran el dia 14 de setembre vinent.
Volem fer-vos conèixer millor el Centre, els seus recursos educatius, el currículum, els diferents projectes en funcionament i algunes de les propostes i activitats que volem dur a terme.
Esperem poder mostrar-vos un conjunt atractiu i engrescador.
L’etapa que els vostres fills estan a punt de començar és plena de reptes i esperem poder comptar amb la vostra col•laboració i il•lusió per aconseguir entre tots el millor per a ells.
Comptem amb la vostra assistència i amb les vostres aportacions al procés formatiu dels nostres alumnes.

Imatges de Sant Jordi 2015

Enviada per admin el 11/Mai/2015 - 10:16

Cliqueu sobre la imatge per accedir a l'àlbum de fotos de Sant Jordi 2015.

Preinscripció als estudis de Batxillerat i Cicles Formatius pel curs 2015-2016

Enviada per admin el 08/Mai/2015 - 12:43

Del 12 al 19 de maig, ambdós inclosos, es pot realitzar la preinscripció als estudis de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà.

En aquest enllaços trobareu informació en general, també pordeu descarregar  sol.licitud i el llistat de documentació que cal presentar.

« 1 2 3 4 »

Mes anterior Maig 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Gestió Escolar

No estàs matriculat/da a cap curs.

Enllaços

Properes