T.E.I. TUTORIA ENTRE IGUALS

TUTORIA ENTRE IGUALS, tolerància zero envers la violència

Aquest setembre vam posar en marxa el programa TEI “Tutoria entre Iguals”. La setmana passada vam tancar l’any amb la gimcana de Nadal.

El TEI és un programa que pretén millorar la convivència escolar i treballar per una escola inclusiva i no violenta. Es basa en la tutorització de l’alumnat de 1r d’ESO per part de l’alumnat de 3r, però implica d’una manera o altra a tota la comunitat educativa. Aquest curs, el nombre d’alumnat de 1r ha fet que hi hagi un grup de 4t que també hi participi.

Al llarg d’aquest primer trimestre s’han realitzat diverses activitats: des de sensibilització fins a dinàmiques de coneixença mútua, passant per sessions de caire més formatiu.

Ara toca fer una primera pausa per tal de reflexionar i valorar l’experiència viscuda fins al moment i reprendre de cara al segon trimestre la posada en marxa d’aquest programa dins el nostre centre.

TUTORIA ENTRE IGUALS_desembre_web