ACTIVITATS DE NEU

Esquí alpí i snowboard (Masella)

Inscripció a l’activitat:

Les inscripcions a esquí alpí o a snowboard s’han de fer omplint aquest formulari (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail). Si necessiteu ajuda per omplir-lo o si teniu dubtes, podeu venir el dijous 17 i el divendres 18 de desembre de 16 a 19 hores a l’institut i un professor us ajudarà (caldrà trucar a l’institut per demanar cita prèvia). La data límit per fer les inscripcions és el 23 de desembre. En cas de no fer les inscripcions dins del termini establert no es garantitza la reserva de la plaça.

Preu:

La Fundació Bosch-Aymerich, màxima accionista de Masella, ha atorgat a l’institut una subvenció per promoure l’aprenentatge i el perfeccionament de l’esquí alpí i de l’snowboard entre els joves de la comarca.

Aquesta subvenció permetrà cobrir el cost de l’activitat segons el nombre final d’alumnes que s’hi inscriguin. És probable que amb l’import de la subvenció i els 10€* que les famílies van abonar a la quota de material i activitats d’inici de curs aquesta activitat no tingui cap cost addicional. En cas que l’import total superi el de la subvenció, es demanarà a les famílies inscrites el pagament de la quantitat que falti.

És una gran oportunitat per a tot l’alumnat per iniciar-se en els esports de neu que tant representen la nostra comarca i per ampliar el seu nivell d’esquí o d’snowboard. Des del centre creiem que som molt afortunats d’haver rebut aquesta subvenció i de poder oferir aquest privilegi als/a les alumnes del nostre institut. Esperem que molts alumnes ho puguin aprofitar i puguin gaudir molt de la pràctica dels esports de neu!

Descripció:

Els alumnes i professors acompanyants sortiran de l’aparcament del convent a les 8.35 h i aniran en autobús a les pistes de Masella, on recolliran el material llogat si no en porten de propi.

Els alumnes de 1r i de 2n d’ESO faran 3 hores de curset, 2h al matí i 1h a la tarda i els alumnes de la resta de cursos faran 2 hores de curset al matí. S’oferiran cursets de tots els nivells, tant d’iniciació com de perfeccionament, per donar resposta a tots els alumnes que hi participen. Els cursets són obligatoris per a tots els cursos ja que la subvenció que atorga la Fundació Bosch i Aymerich va destinada a promocionar l’aprenentatge i el perfeccionament de l’esquí entre els adolescents de la comarca i els cursets són la millor eina per aconseguir-ho. La resta del temps podran esquiar lliurement per les pistes però sempre en grup. Els/Les professors/es es quedaran al punt de trobada (sala de pícnic) per si es produeix algun incident.

A les 16.45 h els alumnes hauran d’estar al seu autobus a l’aparcament de l’estació.

Hora de sortida: 8.35 h i hora aproximada d’arribada: 17.20 h.

Els pares i mares que ho desitgin podran comprar un forfet per 19€ diaris + assegurança (preu a confirmar). Per fer-ho hauran de passar per les oficines de Masella i donar el nom del/de la seu/seva fill/a.

NOTES:

*Les famílies que no hagin abonat encara la quota de material i activitats hauran de fer el pagament de la quota abans de fer la inscripció a Setmana Blanca.

En el cas dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD la quota de material i activitats d’inici de curs no incloïa cap import en concepte d’activitats de setmana blanca i per tant hauran d’abonar aquests 10€ en metàl·lic, directament a l’institut.

Per al cicle de CAFEMN l’activitat de neu és obligatòria i estava inclosa íntegrament en la quota de material i activitats d’inici de curs, han d’omplir el formulari per a tenir les dades, però no se’n derivarà cap pagament.

Durant tota la setmana, l’horari de matí del transport escolar serà el mateix que durant el curs i el de tornada serà a les 17.30 h. des de l’aparcament del convent.