CONFERÈNCIA DE L’EMPRESARI Sr. JOAQUIM SAS

La darrera setmana els alumnes del Cicle Formatiu d’Administració en col·laboració amb l’associació d’empresaris FEMCAT van tenir l’oportunitat de gaudir d’una xerrada de mà de l’empresari, emprenedor i actual gerent de l’empresa SAS Prefabricats de Formigó, el sr. Joaquím Sas.

Als alumnes de 1er i 2on curs de Cicles van afegir-s’hi els de 4art d’ESO q estudien l’optativa d’Economia Informàtica.

La curiositat, l’esperit de superació, la creativitat, la decisió, la resiliència i la constància van ser conceptes sobre els quals va girar la productiva i agradable xerrada amb l’objectiu d’acostar als alumnes la realitat del món de l’empresa.
Volem agrair l’associació FEMCAT aquesta oportunitat i el seu esperit de servei per acostar-se al món de la docència.