Proves de competències bàsiques a 4t d’ESO

El Departament d’Ensenyament organitza, cada curs, les proves d’avaluació de competències bàsiques als alumnes de 4t d’ESO. Aquests exàmens avaluen les competències i els coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’Educació Secundària Obligatòria en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana… Llegeix més»

Avaluació de diagnòstic a 2n d’ESO

El Departament d’Educació ha programat les proves diagnosis per a l’alumnat de 2n d’ESO, aquesta té caràcter obligatori. La prova avalua les competències i els coneixements de l’alumnat i té un caràcter formatiu i orientador per als centres. D’acord amb els resultats, cada centre, promourà… Llegeix més»

Carnestoltes al Pere Barnils

Avui acaba la setmana boja del Carnestoltes en la que hem rebut diferents consignes cada dia: dilluns podíem anar a l’institut en pijama o amb la bata de dormir, dimarts va ser el dia per convertir-nos en “xonis” i “canis”, dimecres ens vam posar les… Llegeix més»

Taller de robòtica

L’alumnat del batxillerat tecnològic de 1r i 2n va assistir a un taller de robòtica a la Farinera de Vic. Aquest taller de CPU CyberPi + Smart Camera va estar coordinat per Robotix.
L’alumnat va gaudir d’una jornada molt interessant i va assolir tots els reptes… Llegeix més»