PROJECTE “DÓNA VIDA”

Durant el passat març l’alumnat del 3r ESO de l’institut Pere Barnils ha portat a terme un treball transversal consistent a elaborar un espot publicitari amb motiu de la Marató de donació de sang (Centelles, 14 d’abril). Els diferents grups (de 4 alumnes) es van formar a través d’una xerrada sobre el tema feta per membres del Banc de Sang i se’ls consciencià sobre la importància d’aquest gest altruista. Van extreure’n diferents missatges que els serví de motiu per idear un guió, el concretaren amb l’story board i després i sempre amb el suport del professorat ja passaren a la gravació de les diferents seqüències. Finalment els calgué la difícil tasca del muntatge i l’últim dia tots junts vam poder gaudir de l'”estrena mundial”. Hi ha previst de projectar els espots  durant el dia de la Marató i serviran de promoció d’aquesta acció tan solidària. Val a dir que els resultats i el projecte en general  s’ha considerat com a força satisfactori, sobretot per l’experiència resultant. Aquí teniu els treballs finals, esperem que us agradin.