Alumnes de 2n de Batxillerat finalistes al premi Xavier Domingo

El treball de recerca “El perfum” de les alumnes de l’Institut Pere Barnils, Bruna Ferré i Ariadna Sala va ser seleccionat com a finalista de la 4a edició del Premi Xavier Domingo per a treballs de recerca de batxillerat relacionats amb els productes de les indústries dels detergents, els tensioactius i els productes cosmètics en qualsevol de les seves facetes.

El passat dia 4 de Juliol van fer la seva exposició els 4 treballs finalistes a la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona, davant un jurat format per 9 persones del món de la Indústria i de la Universitat. Com que hi havia representants de fora de Catalunya van fer l’exposició en castellà.

Encara que van defensar molt bé el seu treball, i després d’una llarga espera, no van guanyar el premi de 1000 € a què aspiraven.

El guanyador va ser Albert Nolla , de Tarragona, amb el treball: “Grau d’efectivitat dels sabons”.

Encara que no guanyessin va ser una experiència molt positiva per les nostres alumnes.

La nostra felicitació per a la Bruna i l’Ariadna !!!

foto perfum 2  foto perfum 1