Galeria de fotos d’activitats / i Sortides

TALLER DE TEATRE

A partir del 13 d’octubre començarà el taller de teatre. És obert a tots els nivells. És farà a l’institut els dijous de 16:30 a 18:00h. Tindrà un cost de 20 euros tot l’any i el professor serà l’Arnau Casanovas. Les inscripcions i el pagament s’han de fer directament a l’Abel Martínez, o en tot cas, a consergeria. El taller es tancarà amb els primers 17/18 alumnes inscrits. Activitat finançada per l’Ajuntament de Centelles i l’AMPA de l’institut.

logo-ajuntament-de-centelles

cresponegreLa comunitat educativa de l’Insitut Pere Barnils està de dol per la mort de la professora Carme Font que enguany havia tingut la tutoria de 1r C. Descansi en pau.

La UVic premia tres treballs d’osonencs

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

El passat 21 de juny l’alumne de segon de batxillerat Arnau Gómez va rebre un premi de reconeixement als millors treballs de recerca d’estudiants de batxillerat de la Universitat de Vic. El treball, tutoritzat pel professor Miquel Casacuberta, es titula “Creació d’un mètode d’autoaprenentatge d’idiomes”. Enhorabona!!!

Llegeix més»

Crèdit de síntesi 3r ESO (curs15_16)

Durant el crèdit de síntesi, els alumnes de tercer d’ESO de l”Institut han fet una excursió a Barcelona. Els alumnes han treballat prèviament les diferents etapes històriques de la ciutat i l’han hagut d’explicar als seus companys de classe. Tots plegats han protagonitzat una visita… Llegeix més»

PROVES CANGUR 2016

Volem felicitar a l’alumne Pol Roca i Iruela de 2n d’ESO perquè ha rebut una menció honorífica de la Societat Catalana de Matemàtiques gràcies als resultats que ha obtingut a les proves cangur.

ENTREVISTA ALS BONOBOS, EXALUMNES DE L’INSTITUT

Els Bonobos són un grup de música de Centelles. Els seus membres són:
Jordi Ginesta: Veu. Arcadi Giol: Guitarra. David Nuri: Saxo. Irma Kappstein: Baix. Hug Vilamala: teclat. Pau López: Percussions. Marc Roca: Bateria.
Alguns d’aquests joves van estudiar a l’IES Pere Barnils, i per això els hem volgut fer algunes preguntes, per celebrar el… Llegeix més»

MHM Edició 2016

Els alumnes de 4t d’ESO de la matèria optativa d’informàtica van participar en la 3ª edició dels AppAwards, organitzats per la Fundació Mobile World Capital Barcelona, juntament amb el Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Barcelona i, per la seva aportació, van rebre una menció especial  per la recerca més… Llegeix més»