Premis d’Excel·lència ​al Batxillerat

(Enllaç article de la VANGUARDIA)
Els nostres alumnes de Batxillerat han destacat en les notes obtingudes de les PAU d’enguany. No només hem sigut els més premiats per l’excel·lència municipal al batxillerat -que ja és una notícia molt positiva-, sinó que hem destacat a nivell de tota Catalunya. Un grup d’alumnes que han acabat aquest curs el Batxillerat ha tret notes per sobre de 9 -sense tenir en compte l’expedient- i, a més, tots cinc pertanyien a la mateixa classe. Es tracta d’Andrea Baena, Alicia Invernón, Irene Jiménez, Alejandro Forga i Héctor Jiménez. Sabem del fet que hi han promocions que destaquen, com era a la que aquests alumnes pertanyien, però això no treu valor a l’esforç i la voluntat tant d’ells mateixos com del professorat que els ha tingut des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat. Els desitgem molta sort en les carreres que de ben segur hauran pogut triar sense cap problema.
El dia 21 de juliol, a l’Auditori Nacional de Catalunya, el President de la Generalitat al capdavant de les autoritats educatives, va atorgar les distincions individuals a cadascun dels esmentats alumnes. Els seus pares i mares, així com la seva tutora i l’Equip Directiu vam gaudir força d’un fet tan remarcable com prometedor.